veleno-a-colazione

:-:La sapete quella delle due vecchie signore in villeggiatura sui monti Catskills e una dice: "Mamma, come si mangia male in questo posto!". "Oh sì, il vitto è uno schifo, e oltretutto ti danno porzioni così piccole!". Beh, questo è essenzialmente quello che io provo nei riguardi della vita (tratto dal film "IO e Annie", di Woody Allen.)

Tuesday, October 26, 2004

In loop da stamattina:::
Su chelu est mirenne cun giubiliu e cantu, chin timore e ispantu s'ifferru est tremenne, est giustu vaghenne vesta de allegria
ANGHELOS CANTADE A SU VIZU DE MARIA.
Chelu terra e mare chin sos elementos vaghen festa attentos a su Re immortale, in d'unu portale est su veru Messia
ANGHELOS CANTADE A SU VIZU DE MARIA .
De Vruttos e frores vecunnan sa terra, e istan in gherra cun medas dolores, pro sos peccadores cuminzat sa via
ANGHELOS CANTADE A SU VIZU DE MARIA.
Lumene groriosu pigat de Jesusu, valenne dae susu deus amorosu, benit piedosu pro tene Messia
ANGHELOS CANTADE A SU VIZU DE MARIA

-------
ho capito roots (bloody roots), ho capito orgoglio e tradizione, ma mica mi dovrò mettere in costume tipico e cazzi vari...
Eppure lo disse un mio amico "tu che cazzo di veneto sei, che non sai nemmeno giocare a briscola e la polenta ti fa schifo?"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home